Copyright © Momentan
Design by Dzignine
vineri, 23 mai 2014

Zi de revenire

Zi de revenire

Azi e zi de revenire.

Am ars-o ieri la Costei ca texanii. A fost ziua de nastere a unui bun prieten de al meu.
Dar azi ne revenim. Fara muzica prea tare :)):)
Ascultam  din colectia Buddha Bar.


 

Zi linistita :)

Mai tarziu poate dregem cu o supa de pui, legume.

Apropo. I-am facut cadou prietenului meu cartea Tata bogat, Tata sarac .
A implinit 19 ani. Daca incepe de pe acum sa constientizeze financiar si sa aiba grija sa isi construiasca latura asta e perfect :)

Am spus sa constientizeze pentru ca multi nu constientizeaza, mai bine zis nu stiu sau nu iau in serios partea financiara si cred ca sunt liberi. :) Am fost si eu acolo. Nu ma dau rotund doar ca sunt pe drumul meu.

:) Zi linistita de revenire. Un cappuccino, muzica lenta.

 

Sa aveti o zi frumoasa! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu