Copyright © Momentan
Design by Dzignine
duminică, 18 mai 2014

Tata bogat Tata sarac

Tata bogat Tata sarac

Nu prea am chef sa ma pun sa dorm asa ca am sa mai citesc o pagina, doua din aceasta carte.

Tata bogat
Tata sarac

O carte scrisa de Robert T. Kiyosaki in colaborare cu Sharon L. Lechter.
Cartea pe care o am eu e la editia a III-a si acum o citesc a doua oara.
De ce a doua oara ? 
Pentru ca am simtit nevoia de a o mai citi o data dar mai pe indelete.
Aceasta carte este o carte de dezvoltare personala, o carte de constientizare financiara, as spune eu.

Cu aceasta carte incep sectiunea "Carti" unde vei putea gasi cartile pe care le citesc si detalii despre aceastea.
Daca dai un "search" pe net o vei gasi sigur in mai multe librarii online. Eu unul am cumparat-o dintr-o librarie (offline) din Timisoara.

Lectura placuta! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu